مدیر امور بینالملل شهرداری اراک مطرح کرد:
تقویت سرمایه اجتماعی با آزادسازی معابر مرکزی اراک
مدیر اداره ارتباطات و امور بینالملل شهرداری اراک گفت: با آزادسازی معابر مرکزی شهر اراک و واگذاری آن به مردم، بستر شکلگیری تعاملات اجتماعی گستردهتر فراهم شده و سرمایه اجتماعی شهر بهطور ملموس تقویت میشود.