دیار آفتاب گزارش میدهد؛
هشدار کارگروه آلودگی هوا در استان مرکزی
کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی با توجه به افزایش شاخص آلایندگی در شهرهای اراک و ساوه، اطلاعیهای برای روز چهاردهم آبانماه ۱۴۰۴ صادر کرد.
دیار آفتاب گزارش میدهد؛
کارگروه شرایط اضطرار آلودگی هوای استان مرکزی با توجه به افزایش شاخص آلایندگی در شهرهای اراک و ساوه، اطلاعیهای برای روز چهاردهم آبانماه ۱۴۰۴ صادر کرد.
دیار آفتاب گزارش میدهد؛
طبق هشدار نارنجی سازمان هواشناسی شرایط ناپایدار ناشی از گرد و خاک همراه با تندباد، دستکم تا پنج روز آینده در سطح استان مرکزی تداوم خواهد داشت.
دیار آفتاب گزارش میدهد؛
هوای اراک برای پنجمین روز پیاپی در وضعیت قرمز و ناسالم برای همه گروههای سنی قرار دارد.
نماینده مردم اراک در مجلس خبر داد:
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامهریزیهای لازم برای تامین گاز مورد نیاز نیروگاه شازند در فصل زمستان از هماکنون آغاز شده است تا مردم اراک امسال شاهد مازوتسوزی نیروگاه نباشند.
دیار آفتاب گزارش میدهد؛
با ورود توده گرد و خاک داخلی و ریزگردهای وارداتی از عراق، هوای استان مرکزی را به مرحله بحرانی رسید.
هوای اراک روز دوشنبه ۲۰ شهریورماه در وضعیت ناسالم قرار گرفت.