حالت تاریک
چهارشنبه, 03 تیر 1405
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن دیار آفتاب | diyareaftab.ir هستید؟
شهردار اراک:

پارک اوتیسم اراک راه‌اندازی می‌شود

پارک اوتیسم اراک راه‌اندازی می‌شود

شهردار اراک گفت: پارک اوتیسم شهر اراک توسط شهرداری به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیارآفتاب»؛ به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک؛ علیرضا محمودی در یکصد و چهل و چهارمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر با اعلام این خبر که پارک اوتیسم اراک به‌زودی کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار داشت: محل جانمایی و احداث این پارک با هماهنگی انجام شده با اداره کل نوسازی مدارس، در کنار مدرسه اوتیسم قرار دارد تا یک ارتباط  و همراهی و همخوانی بین پارک و مدرسه برقرار و ایجاد شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!