شهردار اراک:
پارک اوتیسم اراک راهاندازی میشود
شهردار اراک گفت: پارک اوتیسم شهر اراک توسط شهرداری بهزودی کلنگزنی میشود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیارآفتاب»؛ به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک؛ علیرضا محمودی در یکصد و چهل و چهارمین جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر با اعلام این خبر که پارک اوتیسم اراک بهزودی کلنگزنی میشود، اظهار داشت: محل جانمایی و احداث این پارک با هماهنگی انجام شده با اداره کل نوسازی مدارس، در کنار مدرسه اوتیسم قرار دارد تا یک ارتباط و همراهی و همخوانی بین پارک و مدرسه برقرار و ایجاد شود.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
✅ لینک با موفقیت کپی شد!
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!