گزارش تصویری؛
حضور کارکنان فرماندهی انتظامی استان مرکزی در انتخابات
کارکنان فرماندهی انتظامی استان مرکزی در لحظات اولیه آغاز رایگیری با حضور در محل پیشبینی شده، رای خود را در صندوق انداختند.
به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«دیار آفتاب»؛ کارکنان فرماندهی انتظامی استان مرکزی در لحظات اولیه آغاز رایگیری با حضور در محل پیشبینی شده، رای خود را به صندوق انتخاباتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری انداختند.
لینک کوتاه خبر
✅ لینک با موفقیت کپی شد!
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!