رئیس اورژانس ۱۱۵ ساوه خبر داد:
تولد نوزاد عجول ساوجی در آمبولانس
رئیس اورژانس ۱۱۵ ساوه گفت: نوزاد خانواده ساوجی در داخل آمبولانس اورژانس ۱۱۵ متولد شد.
بهرام صیدی در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ گفت: خبر شروع دردهای زایمانی مادر باردار روز گذشته به مرکز ارتباطات اورژانس ساوه اطلاع داده شد.
رئیس اورژانس ۱۱۵ ساوه بیان کرد: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جادهای سلفچکان به محل حضور فرد در جاده احمدآباد اعزام و پس از انتقال خانم ۲۷ ساله به داخل آمبولانس فرایند زایمان انجام و نوزاد دختر در سلامت کامل متولد میگردد.
وی خاطرنشان کرد: مادر و نوزاد در سلامت کامل و شرایط جسمانی خوب به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند.
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر
✅ لینک با موفقیت کپی شد!
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!