حالت تاریک
پنج‌شنبه, 04 تیر 1405
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن دیار آفتاب | diyareaftab.ir هستید؟
رئیس اورژانس ۱۱۵ ساوه خبر داد:

تولد نوزاد عجول ساوجی در آمبولانس

تولد نوزاد عجول ساوجی در آمبولانس

رئیس اورژانس ۱۱۵ ساوه گفت: نوزاد خانواده ساوجی در داخل آمبولانس اورژانس ۱۱۵ متولد شد.

بهرام صیدی در گفتگو با «دیار آفتاب»؛ گفت: خبر شروع دردهای زایمانی مادر باردار روز گذشته به مرکز ارتباطات اورژانس ساوه اطلاع داده شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ ساوه بیان کرد: بلافاصله تیم عملیاتی پایگاه اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای سلفچکان به محل حضور فرد در جاده احمدآباد اعزام و پس از انتقال خانم ۲۷ ساله به داخل آمبولانس فرایند زایمان انجام و نوزاد دختر در سلامت کامل متولد می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: مادر و نوزاد در سلامت کامل و شرایط جسمانی خوب به مرکز درمانی شهید مدرس ساوه منتقل شدند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!