رسول اکرم (ص‌): کمال عقل پس از ایمان به خدا، مدارا کردن با مردم است
استانداری مرکزی:

پیگیری مطالبات مردمی از وظایف روابط عمومی‌ها است

استانداری مرکزی گفت: تبیین موفقیت‌ها و نیازهای دستگاه‌ها و انتقال دقیق مطالبات مردمی به مدیران و پیگیری آن از وظایف اساسی روابط عمومی‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» مهدی زندیه‌وکیلی صبح امروز در جشنواره تولیدات روابط عمومی‌های استان مرکزی که با شعار «روابط عمومی توانمند، بسترساز وفاق و پرچمدار توسعه» برگزار شد، بر اهمیت نقش روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

وی بیان کرد: این جشنواره بستری برای رقابت و ارتقای کیفی تولیدات رسانه‌ای دستگاه‌های اجرایی فراهم می‌کند و توجه به زوایای هنری و حرفه‌ای این حوزه باعث بهبود ارتباطات بین مردم و مسئولان خواهد شد.

استاندار مرکزی عنوان کرد: چنین رویدادهایی می‌توانند به افزایش کیفیت خدمات ارائه‌شده توسط دستگاه‌های اجرایی کمک کنند زیرا روابط عمومی به‌عنوان حلقه واسط میان مردم و مدیران، وظیفه‌ای حساس در تبیین اقدامات دولت بر عهده دارد.

زندیه‌وکیلی اظهار کرد: فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی به‌ تنهایی نمی‌توانند رضایت کامل مردم را به همراه داشته باشند، حتی اگر این اقدامات با صحت و جدیت دنبال شوند، زیرا همواره محدودیت‌ها، نقاط ابهام و انتقادات وجود دارد.

وی تأکید کرد: روابط عمومی‌ها با بهره‌گیری از ابزارهای هنر و رسانه، می‌توانند تلاش‌های مسئولان را به تصویر بکشند و به ارتقای سطح اعتماد عمومی کمک کنند.

استاندار مرکزی با اشاره به جنگ رسانه‌ای علیه نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد: برخی رسانه‌های معاند در تلاش‌اند تا خدمات ارائه‌شده دستگاه‌ها، مراکز خدماتی و صنعتی را نادیده بگیرند و فضای منفی ایجاد کنند.

زندیه‌وکیلی خاطرنشان کرد: مردم با وجود انتقادات، قدردان تلاش‌های مسئولان هستند، به شرط آنکه اقدامات و زحمات مسئولان به‌درستی به مردم منتقل شود.

وی افزود: تبیین موفقیت‌ها، چالش‌ها و نیازهای دستگاه‌ها و انتقال دقیق بازخوردهای مردمی به مدیران از وظایف اساسی روابط عمومی‌ها است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: همه تلاش ما بر رضایت مردم متمرکز است، اگر بهترین برنامه‌ها را ارائه کنیم اما مردم از خدمات ما راضی نباشند، مأموریت ما ناقص خواهد بود.

زندیه‌وکیلی بیان کرد: روابط عمومی‌ها باید بدون پنهان‌کاری، ضعف‌ها و مشکلات دستگاه‌ها را صادقانه به مدیریت انتقال دهند.

وی افزود: مدیران اجرایی به دلیل تمرکز بر روندهای داخلی ممکن است از بازخوردهای عمومی غافل شوند و روابط عمومی‌ها نقشی کلیدی در انتقال این بازخوردها دارند.

استاندار مرکزی بر اهمیت رابطه نزدیک میان مدیران و روابط عمومی‌ها تأکید کرد و گفت: موفق‌ترین دستگاه‌ها آن‌هایی هستند که مدیران با روابط عمومی‌های خود ارتباط مستقیم و مؤثر دارند.

زندیه‌وکیلی خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها باید در فرآیند اصلاح و ارتقای عملکرد دستگاه‌ها نقش‌آفرینی کنند.

وی خواستار تقویت ارتباط دوسویه بین مردم و مدیران شد و اظهار کرد: این تعامل به بهبود خدمات‌رسانی و افزایش اعتماد عمومی منجر شود.

انتهای خبر/

1404-02-23 12:10 شماره خبر : 13436

درباره نویسنده

اخبار مرتبط:
نظرات:
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!

آخرین اخبار
تمامی حقوق مادی و معنوی، برای پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» محفوظ می باشد.