همزمان پنجمین روز از دهه فجر برگزار شد؛
ادای احترام به مقام شهدا در شهر نراق
همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، صبح امروز آئین ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گلزار مطهر شهدای شهر نراق برگزار شد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، صبح امروز آئین ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در گلزار مطهر شهدای شهر نراق برگزار شد.
در این مراسم، مهدی زندیهوکیلی استاندار مرکزی به همراه معاونان، مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی، فرماندار شهرستان دلیجان و دیگر مدیران اجرایی با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعان امنیت را گرامی داشتند.
استاندار مرکزی در حاشیه این آئین، دهه فجر را فرصتی برای تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل (ره) و شهدای انقلاب اسلامی دانست و تأکید کرد: امنیت، استقلال و پیشرفت امروز کشور مرهون ایثار و فداکاری شهدا و خانوادههای معزز آنان است.
در جریان سفر استاندار مرکزی به شهر نراق، تعدادی از پروژههای عمرانی و خدماتی نیز با هدف توسعه زیرساختها و بهبود خدماترسانی به شهروندان افتتاح و به بهرهبرداری خواهد رسید.
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!