در راستای ایمنسازی محور سلفچگان- ساوه؛
محور باغیک- تفرش به بهرهبرداری رسید
رئیس اداره ابنیه راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قم گفت: با بهرهبرداری از تقاطع باغیک-تفرش، ضمن ایمنسازی محور قدیم سلفچگان- ساوه، تداخل ترافیکی در محور باغیک- تفرش نیز مرتفع شد.