حالت تاریک
پنج‌شنبه, 04 تیر 1405
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن دیار آفتاب | diyareaftab.ir هستید؟
محور باغیک- تفرش به بهره‌برداری رسید

در راستای ایمن‌سازی محور سلفچگان- ساوه؛

محور باغیک- تفرش به بهره‌برداری رسید

رئیس اداره ابنیه راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قم گفت: با بهره‌برداری از تقاطع باغیک-تفرش، ضمن ایمن‌سازی محور قدیم سلفچگان- ساوه، تداخل ترافیکی در محور باغیک- تفرش نیز مرتفع شد.

Image