گزارش تصویری؛
گلباران مزار شهدای کارگری اراک
همزمان با نخستین روز هفته کار و کارگر، مراسم گلباران مزار شهدای کارگری در گلزار شهدای اراک با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی و جمعی از کارگران واحدهای تولیدی برگزار و یاد شهدا گرامی داشته شد.
به گزارش گروه چندرسانهای پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» صبح امروز، پنجم اردیبهشتماه ۱۴۰۵، همزمان با آغاز هفته کار و کارگر، گلزار شهدای اراک حال و هوایی دیگر داشت.
جمعی از مسئولان استانی و کارگران واحدهای تولیدی شهر اراک با حضور در مزار مطهر شهدا، ضمن نثار گل و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، بار دیگر با آرمانهای امام راحل، رهبر شهید انقلاب و تمامی شهدای والامقام تجدید میثاق کردند.
در این آئین معنوی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی به همراه مدیران دستگاههای تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اعضای ستاد بزرگداشت هفته کار و کارگر و نمایندگان بسیج کارگری حضور داشتند.
شرکتکنندگان با قرائت فاتحه و غبارروبی قبور پاک شهیدان، بالاخص شهدای کارگری، بر ادامه راه آنان تأکید کردند.
این مراسم هر ساله با هدف پاسداشت ایثار و فداکاری شهدای عرصه کار و تولید و نیز ترویج فرهنگ مقاومت و تلاش جهادی در میان جامعه کارگری برگزار میشود. حاضران با سر دادن شعارهایی در وصف شهدا و انقلاب، بر عزم خود برای حفظ ارزشهای نظام و پاسداشت خون پاک شهدا تأکید کردند.
در پایان این آئین، مسئولان و کارگران با اهدای گلهای تازه بر مزار هر شهید، عهد بستند که در مسیر اعتلای ایران سربلند و تحقق آرمانهای انقلاب اسلامی، همچون شهدا، از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!