حالت تاریک
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن دیار آفتاب | diyareaftab.ir هستید؟
پویش «نذر خون» جامعه ورزش و جوانان
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد:

پویش «نذر خون» جامعه ورزش و جوانان

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: با توجه به حوادث اخیر و لزوم تقویت ذخایر خونی استان، اداره‌کل ورزش و جوانان استان مرکزی با همکاری سازمان انتقال خون، پویش بزرگ «نذر خون» را اجرا کرد.

محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» گفت: پویش «نذر خون» جامعه ورزش و جوانان استان مرکزی با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی و کمک‌رسانی به بیماران نیازمند، با حضور جامعه ورزش استان آغاز شده و کارکنان اداره کل، قهرمانان، مربیان و ورزشکاران وهیات‌های همگانی، جانبازان وتوان یابان، بیماران خاص، آمادگی جسمانی، تکواندو با مشارکت فعال خود، بار دیگر روحیه جوانمردی و همدلی خانواده ورزش را به نمایش گذاشتند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی، با قدردانی از مشارکت پرشور مردم و جامعه ورزش در پویش انسان‌دوستانه «نذر خون»، اعلام کرد: حضور فعال شهروندان و ورزشکاران استان مرکزی در این پویش، نمادی از همبستگی اجتماعی و روحیه نوع‌دوستی مردم استان است.

وی با بیان اینکه ذخایر خونی نقش حیاتی در نجات جان بیماران دارد، افزود: همکاری ارزشمند ورزشکاران، مربیان و جوانان استان در کنار آحاد مردم، باعث تقویت ذخایر خونی و ایجاد پشتوانه‌ای مطمئن برای بیماران نیازمند شده است.

 مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: جامعه ورزش همواره در صحنه‌های اجتماعی و کمک‌رسانی پیشگام بوده و این‌بار نیز با حضور داوطلبانه در پویش نذر خون، برگ دیگری از جوانمردی و مسئولیت اجتماعی خود را ثبت کرد.

مرادی در پایان ضمن تشکر از سازمان انتقال خون و تمامی مشارکت‌کنندگان، تأکید کرد: این پویش همچنان ادامه دارد و امیدواریم با تداوم حضور مردم، بتوانیم در نجات جان بیماران بیش از پیش مؤثر باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!