حالت تاریک
پنج‌شنبه, 04 تیر 1405
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن دیار آفتاب | diyareaftab.ir هستید؟

معاون رئیس‌جمهور وارد اراک شد

معاون رئیس‌جمهور وارد اراک شد

داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، صبح امروز، جهت افتتاح چند پروژه عمرانی وارد شهر اراک شد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ داود منظور، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور، صبح امروز، در فرودگاه شهدای اراک مورد استقبال استاندار مرکزی قرار گرفت.

حضور در آئین واگذاری ۱۰۰ واگن باری به خطوط ریلی کشور، شرکت در مراسم افتتاح ابَرپروژه بیمارستان ولیعصر(عج) و طرح‌های بهداشت و درمان استان مرکزی هم‌زمان با سراسر کشور، افتتاح فاز سوم بیمارستان آیت‌الله خوانساری، افتتاح مرکز تخصصی دیالیز حضرت فاطمه الزهرا(س) و بهره‌برداری از بیمارستان فوق تخصصی زنان و زایمان سینا رضایی آشتیانی، از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان مرکزی است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!