حالت تاریک
چهارشنبه, 03 تیر 1405
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن دیار آفتاب | diyareaftab.ir هستید؟
گزارش تصویری؛

مسئولان ساوه با شهدا تجدید میثاق کردند

مسئولان ساوه با شهدا تجدید میثاق کردند

جمعی از مسئولان شهرستان ساوه و مردم با حضور در گلزار مطهر شهدای گرانقدر روستای ستق با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ جمعی از مسئولان شهرستان ساوه و مردم با حضور در گلزار مطهر شهدای گرانقدر روستای ستق با آرمان‌های امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

همچنین مسئولان با خانواده شهید والامقام تقی احمدی از شهدای روستای ستق دیدار و گفتگو کردند. شهید تقی احمدی، در سال ۶۱ در سن ۱۸ سالگی در منطقه عین خوش و عملیات محرم به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

همچنین در این دیدار جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان در جمع مردم روستای ستق حضور پیدا کردند و در این دیدار چهره به چهره با مردم، مسئولین از نزدیک با مشکلات روستا آشنا شدند و دستورات لازم برای رفع آن‌ها صادر شد.

گفتنی است، روستای شهید پرور ستق دورترین و آخرین روستای بخش نوبران و در مرز استان همدان قرار دارد و همچنین روستای ستق ۴۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!