وزیر راه و شهرسازی:
لایحه ساماندهی بافتهای فرسوده به مجلس ارسال شد
وزیر راه و شهرسازی گفت: لایحه ساماندهی بافتهای فرسوده و حاشیهای به مجلس ارسال شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» فرزانه صادق امروز در دیدار با آیتالله قربانعلی دری نجفآبادی، نماینده ولیفقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با اشاره به برنامه ها و اقدامات این وزارتخانه تصریح کرد: حجم مطالبات بسیار بالاست و به همین نسبت، تلاشها برای پاسخگویی به این نیازها چند برابر شده است.
صادق با تأکید بر ضرورت ایجاد توازن در توسعه شهری افزود: ساماندهی بافتهای فرسوده و حاشیهای یکی از محورهای اصلی برنامههاست و در همین راستا، لایحه ساماندهی و سنددار کردن بافتهای حاشیهای پس از تصویب در دولت، بلافاصله به مجلس شورای اسلامی ارسال شده است.
وی تصریح کرد: مذاکرات و هماهنگیهای لازم در مجلس انجام شده و این لایحه در راستای دغدغههای مطرحشده قرار دارد. به گفته وزیر راه و شهرسازی، سنددار شدن این بافتها علاوه بر ارتقای شأن و هویت ساکنان، امکان اجرای طرحهای زیرساختی از جمله تعریض معابر، ایجاد فضای سبز، پارک، مراکز درمانی و سایر خدمات شهری را فراهم میکند.
در این دیدار، وزیر راه و شهرسازی همچنین از اشراف و توجه آیتالله دری نجفآبادی به پروژههای ملی و زیربنایی قدردانی کرد و این رویکرد را عامل مؤثر در تسریع روند توسعه و پیشرفت کشور دانست.
وزیر راه و شهرسازی در آغاز دهه مبارک فجر، با هدف افتتاح و بهرهبرداری پروژههای حوزه مسکن، راهسازی و هواشناسی، صبح امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۴ وارد استان مرکزی شد.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!