دیار آفتاب گزارش میدهد؛
فضاسازی در هسته مرکزی اراک همزمان با نوروز
همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت و ایام نوروز، شهرداری کلانشهر اراک با اجرای طرحهای گسترده فضاسازی و خدمترسانی، چهره هسته مرکزی شهر را متحول ساخته است.
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» همزمان با فرارسیدن بهار طبیعت و ایام نوروز، شهرداری کلانشهر اراک با اجرای طرحهای گسترده فضاسازی و خدمترسانی، چهره هسته مرکزی شهر را متحول ساخته است.
این اقدامات که با شعار «اراک آباد» و در مسیر خدمترسانی بیوقفه دنبال میشود، فضای شهری را برای استقبال از شهروندان و مسافران نوروزی آماده ساخته است.
عملیات زیباسازی در قلب شهر با نصب گلدانهای جدید و کاشت انواع درختچههای زینتی آغاز شد.
این طرح که با هدف ارتقای کیفیت منظر شهری و ایجاد فضایی چشمنواز اجرایی گردیده، شادابی و طراوت را به فضاهای عمومی تزریق کرده است.
این اقدامات، تجربه عبور و مرور در معابر اصلی را به لحظهای دلپذیر برای شهروندان تبدیل کرده و روح تازهای به پیکره شهر بخشیده است.
همزمان با این تلاشها، خیابان مخابرات اراک نیز با تغییرات چشمگیری همراه شده است. شهرداری اراک با نصب نیمکتهای جدید در این معبر پرتردد، گامی مؤثر در جهت تکریم شهروندان و ارتقای تعاملات اجتماعی برداشته است.
نصب این تجهیزات شهری که در راستای ارتقای کیفیت زندگی شهری صورت گرفته، بستری مناسب برای سکونت موقت و ایجاد آرامش برای عابران فراهم آورده است.
همچنین در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره رهبر شهید و شهدای همیشه سرافراز میهن، عملیات فضاسازی شهری با کاشت انواع گل و نهال در تقاطع بولوار امام خمینی (ره) و خیابان محسنی آغاز شد. این اقدام جلوهای نو و سرشار از طراوت به یکی از نقاط کلیدی شهر بخشیده است.
مجموعه اقدامات خدمترسانی در کلانشهر اراک بهصورت شبانهروزی و با بهرهگیری از تمامی امکانات در حال اجراست.
مدیران شهری با اشاره به ثمره این مجاهدتها در آستانه سال نو، بر تداوم این روند در جهت آبادانی هرچه بیشتر شهر و رضایتمندی شهروندان تأکید کردهاند.
این تلاشها جلوهای از وفاق و همدلی برای خلق فضایی مطلوب در راستای منویات رهبری و خدمت به شهروندان محسوب میشود.
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!