فیلم؛
علت حضور شما در میدان چیست؟
مردم ساوه گفتند: به خاطر همبستگی، اتحاد و دفاع از کشور و انقلاب تا زمانیکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمان دهد در میادین و خیابانها حضور داریم.
به گزارش گروه چند رسانهای پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» مردم ساوه علت حضور خود در میادین و خیابانها را اینگونه بیان کردند که به دستور آیتالله سید مجتبی حسینی خامنهای در میادین هستیم زیرا این حضور وظیفه ملی هر ایرانی است که تا آخرین قطره خون خود از ایران دفاع کند.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
✅ لینک با موفقیت کپی شد!
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!