فیلم؛
طنین نوای «یا ابوالفضل» در ساوه
در شب تاسوعای حسینی، شهرستان ساوه غرق در ماتم و عزا شد و مردم مومن و ولایتمدار این دیار با برپایی مراسم سینهزنی و عزاداری، ارادت خالصانه خود را به امام حسین (ع) و علمدار دشت کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) ابراز داشتند.
به گزارش گروه چندرسانهای پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» همزمان با فرارسیدن شب تاسوعای حسینی، فضای شهرستان ساوه رنگ و بوی کربلا به خود گرفت.
عاشقان و دلدادگان اهلبیت (ع) در نقاط مختلف شهر و روستاها با رعایت شور و شعور حسینی، در قالب دستههای سینهزنی و زنجیرزنی به خیابانها آمده و با سر دادن نوای «یا حسین» و «یا ابوالفضل»، صحنههایی از عشق و ارادت به خاندان عصمت و طهارت را به تصویر کشیدند.
لینک کوتاه خبر
✅ لینک با موفقیت کپی شد!
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!