رئیس اورژانس پیشبیمارستانی استان مرکزی خبر داد:
سقوط در چاه با 2 کشته در فراهان
رئیس اورژانس پیشبیمارستانی استان مرکزی از مرگ دو مرد به دلیل گازگرفتگی در چاه فاضلاب در فراهان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از «فراهان خبر»؛ رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان مرکزی از مرگ دو مرد بدلیل گاز گرفتگی در چاه فاضلاب در شهرستان فراهان خبر داد.
ایران نژاد با اعلام این خبر گفت: در ساعت ۱۲:۲۲ روز یکشنبه گزارش تلفنی مبنی بر گازگرفتگی دو مرد ۳۷ و ۵۰ ساله در چاه به واحد ارتباطات اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصه دو پرسنل دو پایگاه اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: متاسفانه علیرغم تلاش همکاران آتشنشانی و اجرای عملیات خارجسازی مصدومین از چاه، با بررسی کارشناسان فوریت پزشکی حاضر در صحنه مشخص شد دو مصدوم این حادثه فاقد علائم حیاتی بوده و فوت نمودهاند.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!