مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد:
دعوت رزمیکار استان مرکزی، به اردوی تیم ملی
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: حسین بهمنی، رزمیکار استان مرکزی، به اردوی تیم ملی MMA ایران دعوت شد.
محمد مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» گفت: حسین بهمنی، ورزشکار رزمیکار استان مرکزی، به اردوی آمادگی تیم ملی MMA جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: این اردو با هدف آمادهسازی ملیپوشان برای حضور در مسابقات ازبکستان و کسب سهمیه رقابتهای ناگویا ژاپن، و نیز آمادگی برای مسابقات داخل سالن ریاض، از ۱۳ تا ۱۸ اردیبهشتماه در کمپ تیمهای ملی فدراسیون برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: اردوی تیم ملی با حضور ملیپوشان بانوان و آقایان و زیر نظر کادر فنی تیمهای ملی برگزار میشود تا ورزشکاران با آمادگی کامل راهی رویدادهای پیشرو شوند. همچنین خانم رفیعی از اراک بهعنوان مسئول اردوی تیم ملی بانوان معرفی شده است.
مرادی گفت: دعوت حسین بهمنی به این اردو، گامی مهم در مسیر پیشرفت این ورزشکار استان مرکزی و فرصتی ارزشمند برای حضور در میادین بینالمللی MMA به شمار میرود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی بیان کرد: ورزشکاران دعوت شده از سراسر کشور، زیر نظر کادر فنی تیم ملی، تمرینات فشردهای را پشت سر خواهند گذاشت تا بهترینهای خود را برای تشکیل تیمی قدرتمند و شایسته رقابتهای بینالمللی به نمایش بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: این دعوت نه تنها برای ورزشکاران دعوت شده، بلکه برای جامعه ورزش استان مرکزی، بهویژه فعالان حوزه ورزش رزمی، یک دستاورد بزرگ محسوب میشود و نویدبخش آیندهای روشنتر برای این رشته ورزشی در استان است. انتظار میرود ملی پوش استان با کولهباری از تجربه و انگیزه، حضوری موفقیتآمیز در اردوی تیم ملی داشته باشند و بتوانند نام استان خود را در جمع برترینهای رشته رزمی کشور طنینانداز کنند.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
برچسبها
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!