حالت تاریک
سه‌شنبه, 02 تیر 1405
آیا مایل به نصب وب اپلیکیشن دیار آفتاب | diyareaftab.ir هستید؟
اهدای خون به نیابت از امام رضا(ع)
گزارش تصویری؛

اهدای خون به نیابت از امام رضا(ع)

خادمیاران رضوی امروز در اقدامی خیرخواهانه با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان ساوه، خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب»؛ به نقل از نار خبر؛ در ادامه سلسلسه برنامه‌های پیش‌بینی شده دهه سوم ماه صفر و در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت امام رضا (ع) خادمیاران رضوی امروز در اقدامی خیرخواهانه با حضور در پایگاه انتقال خون شهرستان ساوه خون خود را به بیماران نیازمند اهدا کردند.

گفتنی است کانون مرکزی خدمت رضوی شهرستان ساوه در راستای کمک به بیماران، در یک فراخوان گروهی خادمیاران را به حرکت انسان دوستانه اهدای خون در دهه آخر ماه صفر فراخواند.

در جریان حضور خادمیاران رضوی در پایگاه انتقال خون صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام قرائت و حال و هوای امام رضایی در بین کارکنان و مراجعه‌کنندگان این مرکز ایجاد و نبات تبرکی به آن‌ها اهدا شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر می‌گذارید!