درخشش پارادوچرخهسوار استان مرکزی در قهرمانی کشور؛
«علیمحمدی» 4 مدال دوچرخهسورای کشور را کسب کرد
فربد علیمحمدی، پارادوچرخهسوار استان مرکزی، در رقابتهای قهرمانی کشور پارادوچرخهسواری با کسب چهار مدال طلا در رشتههای پیست و جاده، عنوان قهرمانی این رقابتها را در کلاس C5 از آن خود کرد.
به گزارش خبرنگار گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی «دیار آفتاب» رقابتهای قهرمانی کشور پارادوچرخهسواری با عنوان پاسداشت ایثارگریهای جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی رمضان در دو رشته پیست و جاده در بخش آقایان و بانوان، روزهای ۳۰ و ۳۱ خردادماه ۱۴۰۵ به میزبانی استان تهران برگزار شد.
در این مسابقات فربد علیمحمدی، نماینده استان مرکزی در کلاس C5، با عملکردی درخشان موفق شد در تمامی مواد شرکتکرده عنوان قهرمانی را به دست آورد و چهار مدال طلای ارزشمند را از آن خود کند.
علیمحمدی در رشته پیست و ماده یک کیلومتر با ثبت بهترین رکورد، مقام نخست را کسب کرد و صابر رحیمپور از گیلان و محمد درویش از مازندران به ترتیب دوم و سوم شدند. وی همچنین در ماده تعقیبی انفرادی پیست نیز با برتری مقابل رقبای خود به مقام نخست رسید و علی رضایی و محمد درویش از مازندران در ردههای دوم و سوم قرار گرفتند.
این رکابزن استان مرکزی در رشته جاده نیز درخشان ظاهر شد و در ماده تایم تریل انفرادی مقام نخست را به دست آورد. در این ماده علی رضایی از مازندران دوم و محمد درویش از مازندران سوم شد.
علیمحمدی در ادامه موفقیتهای خود در ماده استقامت جاده نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد و محمد درویش و علی رضایی هر دو از استان مازندران به ترتیب در جایگاههای دوم و سوم قرار گرفتند.
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!