شهادت شهید «ضرغام‌پرست» نشانه سبعیت دشمنان کوردل است امید آلومینیوم سازان برای پایان ناکامی، تلاش خودروسازان برای بقا! کاهش فوتی های افرادی که واکسن زده اند/افزایش ظرفیت واکسیناسیون افزایش 50 درصدی بودجه شهرداری خنجین جهانگیری: طعم تلخ مشکلات را چشیده‌ایم /در مقابل فریادهای مردم کاملاً بی‌پاسخ هستیم / این تعهد را می‌دهیم که خسارت مردم پرداخت خواهد شد روایت معصومه آباد از نظر سردار سلیمانی درباره کتاب من زنده‌ام احتمال بازگشت خاموشی‌ها در هفته آینده به دلیل افزایش دمای هوا دولت ائتلافی در افغانستان تشکیل شود/تحرک مشکوک آمریکادر افغانستان گسترش دومینو افزایش حقوق‌ها به سایر قوا/ داستان «فوق العاده خاص» از کجا آغاز شد؟ آنالیزها برای افزایش قیمت نان در استان مرکزی به‌زودی آغاز خواهد شد/ خرید بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان
شنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
کد خبر: 26321
تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴

ترفند‌هایی ساده برای سریع به خواب رفتن+ اینفوگرافیک

بدخوابی مشکلی است که بسیاری از افراد گرفتار آن هستند، اما ما به شما ترفند‌هایی را معرفی می‌کنیم که در کمتر از یک دقیقه خوابتان می‌برد.

به گزارش دیار آفتاب؛به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ ؛ بدخوابی  یکی از مشکلات عدیده برای بسیاری از افراد است که دلایل زیادی دارد.

افراد بسیاری ساعت های طولانی در رختخواب به سر می برند و به سختی به خواب می روند اما در این میان برخی ترفندها وجود دارند که به خوابیدن سریع کمک می کنند.

اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که به سختی خوابتان می برد با برخی روش ها که در زیر ذکر شده می توانید به سرعت و حتی در عرض یک دقیقه خوابتان ببرد.

یکی روش های موثر برای داشتن خوابی راحت و آرام دوش گرفتن قبل از رفتن به رختخواب است  زیرا تغییرات دمایی بدن یک خواب راحت برای ما به ارمغان می آورد.

علاوه بر این باید توجه کرد که  از مصرف مواد دارای کافئین دار در هنگام خواب جدا پرهیز شود  این گونه مواد باعث ایجاد بی خوابی در افراد شده و ریتم استراحت و خواب افراد را بر هم می زند.

برای داشتن خوابی راحت دستگاه های دیجیتالی مانند تبلت، موبایل و حتی لب تاپ را با خود در اتاق خواب نیاورید و سعی کنید اتاق خواب شما محیطی ساکت و دمای آن بین ۱۸ تا ۲۲ درجه باشد.

راه های داشتن خوابی راحت و آسان / اینفوگرافیک

انتهای پیام/ش

captcha
آخرین اخبار