درباره نویسنده
ماجرای بالنهای خبرساز شهر تهران چیست؟

سخنگوی شهرداری تهران گفت: شهروندان مناطق مختلف تهران هر جا که بالنهای شهرداری را دیدند متوجه میشوند که یک خدمت جدیدی به شهر تهران اضافه میشود.
به گزارش «دیارآفتاب»؛ عبدالمطهر محمدخانی سخنگو و رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران درباره بالنهای قرمز رنگی که این روزها بر فراز بخشهای مختلف شهر تهران به پرواز درآمده گفت: این بالنها با طرح نشان جغرافیایی نقشه (پین لوکیشن) یا همان مکاننما طراحی شده و هر کدام ازاین بالنها که در سطح شهر و در تمام مناطق گسترش پیدا کرده، نماد یک کارگاه عمرانی برای یکی از پروژههای در دست ساخت شهر، توسط شهرداری تهران است، در واقع شهروندان مناطق مختلف هر جا که این بالنها را دیدند متوجه میشوند که یک خدمت و امکان جدیدی به شهر تهران و به منطقه آنها اضافه میشود.
وی بزرگراههای در دست احداث، ایستگاههای مترو، بوستانها، میادین میوه و ترهبار، اصلاح تقاطعها در بزرگراهها، خانههای تاریخی، مجموعههای ورزشی و فرهنگی و فروشگاههای شهروند را از جمله این پروژهها برشمرد و افزود: ویژگی این پروژهها این است که همه آنها تا پایان سال و حداکثر تا بهار سال آینده به بهره برداری میرسند.
محمدخانی ادامه داد: این پروژهها بخشی از بیش از ۴۰۰ پروژه فعال شهر تهران است که در حال انجام هستند. در حالی که پروژهها و فعالیتهای روزانه و دائمی شهر مانند عملیات بزرگ آسفالتریزی معابر و یا پروژههای حوزه نگهداشت شهر شامل این کمپین نمیشود و تنها مواردی که یک خدمت جدید و ماندگاری را به شهر ارائه و اضافه میکنند را در بر میگیرد.
سخنگوی شهرداری تهران ادامه داد: با توجه به اهمیت رعایت استانداردهای اوج دهی بالنها و توجه به ملاحظات دستگاههای مسئول تنها ۱۵۰ کارگاه را با بالنها نشانگذاری کردیم تا شهروندان از حجم فعالیتهای شهرداری تهران مطلع شوند.
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران با بیان اینکه طبق افکارسنجیهای صورت گرفته شهروندان تهرانی نسبت به پروژههای متعدد و متنوع و گسترده در سطح شهر در مقایسه با تک پروژههای گران قیمت در تهران تمایل دارند و از این حیث نشان دادن تعدد پروژهها و توجه دادن به این کارگاهها اهمیت دارد، اضافه کرد: این بالنها در روزهای اخیر توجه بسیاری از شهروندان را جلب کرده از این حیث رویکرد تبلیغی متفاوتی بود. این بالنها در پروژههای آتی و رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی قابلیت اوج دهی مجدد دارد و از حیث مالی نیز در مقایسه با ابزارهای تبلیغاتی مشابه بسیار به صرفه و اقتصادی است.
باشگاه خبرنگاران جوان
انتهای پیام/
درباره نویسنده
نظرات:
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!
- «علی فاضلی» نایبقهرمان مسابقات قویترین مردان شد
- آخرین وضعیت پروژه ۸۱۰۰ واحدی مسکن ملی
- برگزاری اجتماعات یادگیری معلمان
- تلخ و شیرینهای ۴ ساله خانه ملت!
- دادستان جدید خمین معرفی شد
- حادثه تلخ بمباران شهر اراک در دوران دفاعمقدس
- مسیرهای راهپیمایی روز قدس در استان مرکزی
- مجتمع آب سنگین خنداب را بیشتر بشناسید
- «حسین افضلی» بازرس کل استان مرکزی شد
- تأثیر هوش مصنوعی در تکامل دین
آخرین اخبار
- اجتماع عظیم زینبیون در اراک برگزار میشود
- طلا، فلزی گرانبها در برابر تحریم است
- ذخایر استراتژیک کشور تأمین شده است
- هلیکوپتر ایرانی بر بام سرخ فرود آمد
- هشدار 5 روزه گرد و خاک برای مرکزی
- برپایی هنر آئینی تعزیه در فراهان
- شام غریبان حسینی در فراهان
- اجتماع عاشورائیان در فراهان
- شام غریبان در ساوه با نوای «ای ایران»
- خروش حسینی در دل روستای دمورچی ساوه
- مشاهده بیشتر