دبیر: اگر کسی از من دارایی در امریکا پیدا کرده؛ نوش جانش!/ دنبال جنگ و دعوا نیستیم، تهمت‌ها و دروغ‌ها را افشا می‌کنیم توافقات در وین درباره ایده‌ها تا حدود زیادی انجام شده است/ آمریکا باید تصمیمات خود را درباره مسائل باقیمانده اعلام کند افزایش ۲۵ برابری آنتی‌بادی‌ با تزریق واکسن در دوز سوم فواید رژیم غذایی خام بر سلامت جسم و روان ظرفیت‌های فضای مجازی برای اشتغال زنان / «آموزش»؛ لازمه رشد مشاغل مجازی  بدون فوتی و شناسایی ۱۰۰ مورد مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته مردم اراک تیم آلومینیوم را دوست دارند و باید به آن بها داد/ اولویتم ساختار و حرفه‌ای بودن تیم است کدام اژدر‌های ایرانی قاتل ناو‌های هواپیمابر آمریکایی هستند؟ صعود آلومینیوم در ضیافت پنالتی ها/ وداع تلخ و زودهنگام محرم با جام حذفی آغاز اجرای موافقتنامه ۲۵ ساله ایران و چین موفقیتی راهبردی است
سه شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۰
کد خبر: 92857
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰

نیازمند برند سازی گردشگری در استان مرکزی هستیم

معاون گردشگری اداره کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی با اشاره به اینکه نیازمند برند سازی گردشگری در استان هستیم گفت: با برند سازی می‌توان گردشگران را از نقاط مختلف کشور جذب کرد، تا شاهد رشد این صنعت در منطقه باشیم.

به گزارش دیار آفتاب؛ سید حسن حسینی معاون گردشگری اداره کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی از شروع  فعالیت مجدد اتاق فکر گردشگری با حضور جوانان متخصص و خلاق در حوزه گردشگری خبر داد و گفت: در این جلسه دستورالعمل اجرایی اتاق فکر قرائت و در مورد کارگروه‌های تخصصی، مسائل و مشکلات حوزه گردشگری و پیشنهادات راهبردی مطرح شد و مقرر شد این جلسات هر ۱۵ روز یکبار تشکیل شود.

وی تصریح کرد: بر اساس فراخوان عمومی و تحویل رزومه فعالیت اعضا که متشکل از دانش آموختگان رشته مدیریت گردشگری و افراد فعال و خوش فکر در حوزه گردشگری تشکیل شد.

حسینی در ادامه گفت: بی‌شک حضور جوانان خوش فکر و پرانگیزه در یک ساختار هدفمند، جریان مدیریت و به اشتراک‌گذاری دانش و مهارت شبکه‌سازی را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه طراحی رویدادها، جشنواره‌ها و برنامه‌هایی که به ایجاد خاطرات خوب در یاد و خاطر گردشگران کمک کند، بخشی دیگر از جریان سازی به سمت برند گردشگری شدن استان است گفت: موضوع مهمی که در این میان وجود دارد، ضرورت شناسایی ظرفیت‌های گردشگری استان است و امیدواریم با تشکیل اتاق فکر این امر محقق شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث‌‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مرکزی در ادامه افزود: در حال حاضر مسائل زیادی در بازار گردشگری وجود دارد که با راه‌حل افراد خلاق و صاحب ایده جهت یافته و در مسیر درست خود قرار خواهد گرفت.

حسینی ایجاد فضای یادگیری غیر رسمی و زبان مشترک این گروه را از دیگر اهداف تشکیل اتاق فکر گردشگری برشمرد و  اظهار داشت: در همین راستا و بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در نظر داریم تا با تشکیل اتاق فکر گردشگری از ظرفیت نخبگان گردشگری در استان حداکثر بهره را ببریم و درها را به‌روی صاحبان فکر و نوآوری باز کنیم و  به دنبال ایجاد ساختارهایی برای برقراری ارتباط بین صنعت، دانشگاه و بازار با حضور افراد فعال و خوش‌فکر در حوزه گردشگری هستیم.

انتهای پیام/

captcha
آخرین اخبار