افزایش ۲۵ برابری آنتی‌بادی‌ با تزریق واکسن در دوز سوم فواید رژیم غذایی خام بر سلامت جسم و روان ظرفیت‌های فضای مجازی برای اشتغال زنان / «آموزش»؛ لازمه رشد مشاغل مجازی  بدون فوتی و شناسایی ۱۰۰ مورد مبتلا به کرونا ویروس در ۲۴ ساعت گذشته مردم اراک تیم آلومینیوم را دوست دارند و باید به آن بها داد/ اولویتم ساختار و حرفه‌ای بودن تیم است کدام اژدر‌های ایرانی قاتل ناو‌های هواپیمابر آمریکایی هستند؟ صعود آلومینیوم در ضیافت پنالتی ها/ وداع تلخ و زودهنگام محرم با جام حذفی آغاز اجرای موافقتنامه ۲۵ ساله ایران و چین موفقیتی راهبردی است توافق با چین فرمولی مجزا از روند مذاکرات است/ دوران دیپلماسی تک بعدی به پایان رسیده است بازیکن ژاپنی که الهام بخش کارتون «فوتبالیست ها» و شخصیت «سوباسا» شد
دوشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
کد خبر: 92039
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج اعلام کرد:

شناسایی و حمایت از تولید کنندگان انیمیشن، بازی و نرم افزار توسط سازمان فضای مجازی بسیج/ استفاده از ظرفیت های مردمی برای تولید محتوای تخصصی فضای مجازی

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج با اشاره به شناسایی تیم های تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی گفت: این تیم‌ها توسط سازمان فضای مجازی بسیج مورد حمایت قرار گرفته و به آنها سفارش کار داده شده تا از این طرق وارد بازار کار شوند.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در نشست خبری تشریح برنامه های مرحله نهایی سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج گفت: کار ویژه بسیج استفاده از ظرفیت های خود مردم برای حل مشکلات جامعه و مردم است.

وی بابیان اینکه ظرفیت اقدامات مردم لایتناهی است و هر مشکلی را از سطح مسیر بر می دارد ادامه داد: رهبری می فرمایند بسیج حقیقتی شبیه افسانه هاست. دفاع مقدس نمونه استفاده از توان مردمی برای دفاع از مردم بود، ظرفیت مردم در برابر تمام قدرت های دنیا ایستادگی کرد و یک الگوی به یاد ماندنی را به جا گذاشت. 

معین با اشاره به اینکه امروز یکی از اصلی ترین مسائل کشور ما فضای مجازی و محتوای آن است ادامه داد: بخش زیادی از علت تمرکز دنیا بر فضای مجازی ایران است خاصیت عدالت محوری انقلاب اسلامی و بخشی دیگر ناشی از ضعف اراده ها برای ایجاد استقلال و امنیت و خودکفایی در فضای مجازی است، مسئولان کشور در حوزه زیر ساخت و محتوا توان و انگیزه کافی را به کار نگرفتند. 

وی با اشاره به اینکه در مسئله محتوا مردم ما تحت بمباران تبلیغاتی کشورهای مختلف براساس منفعت دولت های مختلف است تصریح کرد: باید با استفاده از ظرفیت مردم تولید محتوای تخصصی فضای مجازی محازی داشته باشیم و بسیج از سال ۹۷ تا کنون در این زمینه با برگزاری دو مرحله رویداد تولید محتوا به این مقوله ورود کرده است. 

معین با اشاره به اینکه فراخوان هایی داده شد تا در مراکز استان ها در رویداد ۴۸ ساعته برای تولید محتوا با هم رقابت کنند ادامه داد: استانها در سراسر کشور به تناسب امکانات موجود تیم های توانمند در حوزه تولید بازی، محتوای چند رسانه ای مثل انیمیشن و نرم افزار با موضوعاتی که در برگیرنده مسایل روز کشور است با هم رقابت می کنند. 

وی با اشاره به انتخاب تیم های برتر هر استان تاکید کرد: برگزیدگان در سطح ملی در مرکز جمع شده و یک رقابت ملی با هم ظرف ۴۸ ساعت انجام می دهند. 

معین با بیان اینکه تیم های برتر و شناسایی شده در این رویداد تحت حمایت سازمان فضای مجازی قرار گرفتند تاکید کرد: به این تیم ها سفارش های مورد نیاز کشور را ارائه داده تا از این طریق وارد بازار کار شده و ایجاد اشتغال شود.

انتهای پیام/

captcha
آخرین اخبار