گزارش تصویری| آثار برگزیده مسابقه عکاسی با پهپاد معرفی شدند پیشنهاداتی که مشکلات اقتصادی را تبدیل به بحران می‌کند/ از «اصلاح ساختار بودجه» بدون توجه به اقتصاد مقاومتی تا حذف 4 صفر از پول ملی شرایط جذب نخبگان به‌عنوان اعضای هیئت علمی در دانشگاه‌ها اعلام شد توافق گران‌ترین بازیکن تاریخ بارسلونا با بایرن مونیخ تصاویر/ سد زاینده رود رونمایی از نسخه روسی، اسپانیایی و فرانسوی پایگاه‌ اطلاع‌رسانی دفتر آیت‌الله‌ خامنه‌ای ۳ پسر خانواده کریمی در یک روز به شهادت رسیدند تصویری که برنامه‌های کودک از زنانگی و مردانگی ارائه می‌کنند توصیه‌هایی برای مراقبت از استخوان‌ها در تمام سنین فضای مجازی توانست اردوهای جهادی را در بین جوانان و مردم به خوبی بشناساند/ برای شکار لحظات ناب باید در بین بچه های جهادی زندگی کرد
یکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۵:۰۰
کد خبر: 60081
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۳
گزارش تصویری/

تصاویر/علی تگری

داستان علی دلفی مشهور به علی تگری دقیقاً از سال ۶۶ و اواخر جنگ تحمیلی آغاز شد، زمانی که علی و ۲ برادرش در شهر جنگ‎زده اهواز به دنبال راهی برای امرار معاش خانواده بودند.

به گزارش دیار آفتاب؛ به نقل از  سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  آن‌ها روزی به این نتیجه رسیدند که چند جعبه نوشابه سهمیه‌ای بگیرند و در سه راهی خیابان خرم‌کوشک اهواز، که آن زمان محل تردد زیاد مردم بود، نوشابه تگری بفروشند؛ کسب و کاری که با گذشت بیش از ۳۰ سال، هنوز پابرجاست. گوشه پیاده‌رو، تشتی پر از یخ و نوشابه‌ای تگری؛ به همین سادگی. راز موفقیت و برکت زندگی عموعلی خوشرویی و مردمداری اوست. مردی که حتی مغازه‌ای برای فروش نوشیدنی‌های تگری‌اش ندارد، اما سال‌ها توانسته تاب بیاورد و با سختی کار کنار بیاید و بشود علی تگری. نوشابه و لیموناد و ماءالشعیر تگری که علی‎تگری ۵۳ ساله دست مردم می‌دهد اسم او را به یکی از برند‌ها و جاذبه‌های گردشگری خوزستان تبدیل کرده، آنقدر که هر مسافر غریبه‌ای دوست دارد با او عکسی به یادگار داشته باشد. علی تگری نمونه‌ای است از آن دست مردمانی که سرمایه آن‌ها نه ثروتی کلان است نه مدرکی آنچنانی. سرمایه آن‌ها تنها کار است و مردمداری. چیزی که این روز‌ها کمتر سراغش را داریم.

captcha